bio oil




Merhaba,bugün bahsedeceğim ürün benim sürekli kullandığım sonuçlarından memnun kaldığım bio oil.Amerika'nın 1 numaralı cilt bakım ürünü bizlere ciltteki hamilelik çatlak izlerini,yara izlerini ve cilt lekelerinin görünümünü azaltmayı vaad ediyor.

Ben ilk olarak dergide fark etim ürünü merakla mağazalarda aramaya başladım.Watsons alışverişim sırasında reyonda gözüme ilişen bio oil ile hikayem böyle başladı.Çatlak izlerinde düzenli kullanımda sonuç aldım.Ancak çatlak dışında  bir çok etkisini fark ettiğimde şişeleri yedeklemeye başladım.Örneğin ciltteki kuru bölgelerde çok olumlu sonuçlar elde ettim.Ürünü gerçekten mucize olarak tanımlıyorum, 2 gün içerisinde etksini hissediyorsunuz.


İçeriğindeki doğal bitki özleri(papatya,biberiye,kalendula,lavanta çiçeği)A ve E vitaminleri ile cilde ihtiyacı olan nemi sağlıyor.

Ciltte pullanma kış döneminde görülen genel sorundur bunun çözümü için kesinlikle bio oili denemelisiniz.

Yorumlar