Diadermine Lift BB Krem


Merhabalar,1 buçuk aydır denediğim Diadermine Lift BB kremden bahsedeceğim sizlere.Maalesef beklentilerimi karşılayamayan bir ürün.Çevremde memnun kalanların çoğunluk olması bende deneme isteği uyandurmıştı ancak ben çok başarılı bulmadım.
                              
Ben beyaz tenliyim ama hep biraz koyu kullanırım Bb kremlerimi Teinte naturelle rengini kullandım.
                             
                                            Bu fotoğraf bb kremden önce 
     
Bu da bb kremden sonra .. Kapatıcılık 0 neredeyse pürüzsüzleştirdiği iddasını da hiç fark edemedim.Bu tarz ürünlerin etkisini anlamak için bitene kadar kullanılmasını tavsiye ederim ki ilk kullanımda mucizeler yaratamaz.Bitene kadar kullandım ürünü ancak sıkılaşma,kusurların düzelmesi ve ton eşitleme gibi özelliklerini hissedemedim.Aydınlatma etkisi başarılı gerçekten ancak tek başına aydınlatma özelliği ürünü tekrar kullanmam için beni ikna etmiyor.16 lira civarı ürünün fiyatı.

Yorumlar