Foot Doctor topuk çatlak kremi

Merhabalar,yazılarıma biraz ara verdim ama farklı bir telaşım var.Son bir yılda geçirdiğim küçük ameliyatlardan sonra kilo aldım(tamam itiraf ediyorum biraz fazla kilo aldım)yürüyüş yapmaya çalışıyorum ve eve geldiğimde yorgun olduğumdan yazmaya üşenir oldum.Neyseki bugün işten de erken çıkmanın mutluluğu ile bir ürün daha tanıtayım dedim.
 

Test ettiğim ürün aslında hepimizin hatta benim bile çoğu zaman ihmal ettiğim ama bütün yükümüzü taşıyan ayaklarımızın bakımıyla alakalı :) 
                             

Doctor Foot topuk çatlak kremi,ürünü yaklaşık 1 aydır düzenli kullanıyorum.Aslına bakarsanız topuklarımda herhangi bir çatlama yok sertleşme için kullanıyorum.Ya da ileride oluşabilecek herhangi bir çatlağı engellemek amaçlı bu ürüne yöneldim.Ürün koyu kıvamlı,etkili olduğunu düşündüğüm bir krem.Genelde banyodan sonra kullanıyorum,bol kremle ayaklarıma masaj yaparak günün yorgunluğunu alıp bir nevi bana günboyu yardımcı oldukları için teşekkür ediyorum .Ürün İleri düzeyde çatlamış topuklar ve sertleşmiş ayaklar için benim bu denli büyük bir sorunum yok ancak etkili olacağını düşündüğüm için test etmiştim ancak çok çok bir fark gözlemleyemedim.Ürünü tavsiye eder miyim pek sanmıyorum.Aslında doctor food un diğer ürünlerini severek kullanıyorum ama bu kremi test etmeden önce sanırım büyük beklentiler içerisindeydim ki beni biraz hayal kırıklığına uğrattı.Ancak şu gerçeği unutmayalım Doctor Food olsun ya da başka markaların ayak bakım kremlerini tercih edersiniz bu size kalmş ama mutlaka ayak bakımınızı ihmal etmeyin bütün gün bize hizmet ediyorlar ve bence akşam sizde onlara bu iyilikleri için bakım yaparak teşekkür etmelisiniz..Bol bakımlı günler :) 

Yorumlar