İşte Meşhur Bebak Bademli El ve Vücut kremi

Merhabalar,birkaç gün önce çantamda el kremi olmadığını ve ellerimin çok kuruduğunu hissettiğim sırada Watsons'tan el kremi alayım dedim ve Bebak'ın minik el kremini aldım.Fakat o el kremi Bebak'ın ürünlerine birden ısınmamı sağladı.Bloglarda sürekli okuduğum Bebak meğer gerçekten de mucizevi bir şeymiş :) Genelde el kremlerinin en büyük sorunu yapışkan his bırakması ancak bebak bunu yapmadı.Bende dayanamadım Bebak'ın acı bademli el ve vücut kremini aldım.
                        

Yapısal olarak yoğun gibi duruyor ancak ellerime sürdükten sonra telefonum çaldı ve açmak için uzandığımda elimde yapışkan his olmadığını telefonda iz dahi kalmadığını fark ettim,bu yönünü çok sevdim.Ayrıca 5 6 lira civarında fiyat olarak da gayet cazip.Bence ürünün tek eksi yönü,ki bu benim şahsi görüşümdür, ben tatlı kokulu ürünleri severim kokusu sabun gibi sadece bunu sevmedim.Ama genel olarak başarılı bir ürün.


Yorumlar