14 Günde Tırnakları Güçlendirme

Yağmurlu bir Nisandan merhabaaaa,Nisan ayı adına yakıştığı gibi yağmurlu günlerle vedalaşıyor bizlerle..
Bugün sizlerle küçük bir sırrımı daha paylaşıyorum.Benim için tırnak bakımı,tırnaklar çok önemlidir.Ancak sağlıklı beslenmeme rağmen tırnaklarımın güçsüzlüğünden kırılmasından kurtulamamştım.Öyle ki artık tırnaklarımı kesmeme gerek kalmıyordu kırılıyordu sürekli.İşte Rimmel London Nail Care Rescue ile böyle tanıştım.
                             
Çok şirin rengi var ama tırnağımıza sürdüğümüzde renksiz.Aslında bu güzel çünkü üzerine oje sürdüğünüzde renk oynaması yapmıyor.Çevremde de ürünü kullanıp olumlu yorum yapan arkadaşlarım var.14 günde tırnakları uzatmayı,sertleştirmeyi,güçlendirmeyi vaad eden ürünümüz vaadlerini gerçekleştiriyor.
Kullanımı:İlk haftanın ilk günü 1 kat sürüyoruz,2.günü ikinci katı sürüyoruz 1 hafta sonra siliyoruz ürünü 2. hafta aynı uygulamayı tekrarlıyoruz.Etki göremezseniz 2 hafta daha tekrarlayın.
Ben ilk hafta sonuçları almaya başladım ancak 2 haftanın sonunda sonuç alanlarda oldu.Unutmayın ki tek kullanımla mucize yaratacak ürünler henüz keşfedilmedi her zaman düzenli kullanıma dayalıdır ürünlerin etkilieri.
Watsonstan almıştım fiyatı 3 tl civarıydı.Bol bakımlı günler dilerim...

Yorumlar