Bb kremde Son Nokta

Merhabalar,Diadermine BB kremden sonra belki de bana son nokta olan Loreal Skin Perfection BB Krem i tanıtacağım bugün.
Bahar geldi havalar güzel gidiyor nasıl dolaplarımızda yazlık kışlık telaşı başladıysa makyaj malzemelerinde de yazlık kışlık dönemi başladı.Yoğun  kıvamlı kremler yerine daha çok meyveli hafif kremler,ağır nemlendiriciler yerine hafif nemlendiriciler ve ciltte maske gibi duran BB kremler yerine hafif kapatıcı ve güneş korumalı ürünler tercih etmeye başlıyoruz.Ben kendi adıma ürünlerim bitmeden yeni ürün almamak adına bitmeden yenisi yok kampanyası yaptım ve ürünlerimi eritmeye yenileri için yer açmaya çalışıyorum.Diadermine BB krem bitti ve yenisi Loreal Skin Perfection BB Krem i analiz etmeye başladım.
                                 

                                 

Ürünümüzün bize 5 vaadi var.Pürüzsüzlük konusunda gerçekten başarılı ki artık baz kullanmıyorum.Nemlendirici etkisi çok iyi gün boyu bu özelliği ile rahatlatıyor.Güneş koruması ve ton eşitleme konusunda da gerçekten çok iyi.Ancak ben daha çok kapatıcı özelliğini sevdim.Ciltteki en ufak hatayı bile gizliyor böylece harika bir görünüme kavuşuyorsunuz.Önce ürünü cildime uyguluyorum üzerine pudra ile geçiyorum ve hazırım.
                                  
                                          Bu ürün uygulanmadan öncesi
                                  
                                         Ürünü küçük bir miktar uygulamanız yeterli
                           
                                              Bu da ürün uygulandıktan sonrası 
Bence gayet başarılı tek sorunu uzun süre ciltte kalınca parlama yapıyor ancak bunu neredeyse iyisinden kötüsüne tüm ürünler yaptığı için bunun da çözümü pudra ile üzerinden geçmek ve hazırsınız.Fiyat olarak 20 tl civarı ancak başarılı bir ürün hala denemediyseniz bence geç kalmayın.Bol bakımlı günler :) )





Yorumlar