Benefit The Porefessional

Yağmurlu Ankaradan kocaman bir MERHABA...Yıllık izindeyim dinleniyorum Ankara'nın keyfini çıkarıyorum vee ürün analizlerime devam ediyorum.Bugün bahsedeceğim ürün Benefit The Porefessional ..
Gözenekle ilgili sorunum yok ancak makyaj kalıcılığı konusunda sıkıntılarım vardı.Bloglarda hepimiz okumuşuzdur Benefit ürünlerini bende bir gün Sephora da kendimi kaybettiğim sırada Benefit'in bir setini aldım ve içinde muhteşem gözenek düşmanımızda vardı ve denedim memnun kaldım,şimdi yorumuna geçelim.
                               
        
Ürün bb kremlere benziyor ancak bebek cildi gibi cildi pürüzsüzleştirdiğinden makyaj bazı olduğunu hatırlıyoruz.Öncelikle muhteşem bir kokusu var ben bayıldım.Yağsız yapılı ve makyajı mıknatıs gibi tutan bir yapısı var.Parlama yapmıyor pudraya ihtiyaç duymuyorsunuz.Ben genelde ürünü uyguladıktan sonra bb kremimle makyajımı tamamladım.Gözenek kapatma marifetini yukarıdaki fotoğraflarda görmüşsünüzdür ürün gerçekten başarılı.
Ülkemizde Sephoralarda bulabileceiğiniz ürünümüzün fiyatı 99 TL gözenek sıkıntım var makyajım sabit kalsın tazelemek zorunda kalmak istemiyorum diyorsanız sahip olmanız gereken alanında başarılı bir ürün...




Yorumlar