Dikkat Bağımlılık Yapar

Merhabalar,1 günlük aradan sonra yine sizlerleyim.Günlerim biraz yoğun geçiyor türk dili ve edebiyatı öğrencisiyim ee malum haftasonu sınavlar var ders çalışıyorum :) Ama kozmetik sevdamın önüne geçemiyor sadece duraklatıyor.Bugün bahsetmek istediğim ürün Paco Rabanne Lady Million Edp   
..

                     
Beni tanıyanlar çok iyi bilir tam anlamıyla parfüm delisiyimdir.En az 5 farklı parfümüm vardır mutlaka yedek olarak.Ancak tabiki bu parfümün ayrı bir yeri var bende sevdiceğimin hediyesi olduğu için mi bilmem..
Tatlı kokular özellikle beni çeker ve parfümün kalıcılığı benim için çok önemlidir.
Parfümün tepe noktası:Portakal,ahududu,Çiçek özütü
Kalp noktası:Gardenya,Yasemin
Dip noktası:Amber,Paçuli

Gün boyu kokuyu hissetmek harika yenilemek zorunda kalmıyor insan.2 favorimden biri diğer favorimin yazısı ilerleyen günlerde..
Ne ağır ne de hafif bir parfüm tam ortada asılı kalmış.Hediye olarak tercih edebilirsiniz.Bu kokuya hayır diyecek yoktur.Yolda yürürken insanların durdurup parfümümü sormasından kalıcılığını daha net anlamış oldum.Bitti ancak kesinlikle yenisini alacağım bir ürün.
Fiyat olarak 80 ml 199 TL 
                   50 ml 159 TL
Bol bakımlı günler dilerimm ..

Yorumlar