Dudak İçin Peeling

Merhabalar,yorucu günlerimden nefes alıp yazamadım suç işlemiş gibi hissediyor insan :) Test ettiğim ürünü anlatmak için sabırsızlanıyorum.Çünkü az önce fotoğraf çekmek için kapağını açtım ürünün mukemmel kokusu hala burnumda :) Peelingleri ellerim için kullanırım genelde ama bu ürün beni kullan diye bağırıyor resmen.Lush Popcorn Dudak peelingi inanılmaz muhteşem kokulu ürünümüzü uygularken yememek için kendimi zor tuttum :)
                 
Dudaklarımız da kıştan nasibini aldı tabiki sürekli nemlendirci kullansak da eksik kalıyoruz ister istemez ürünümüz dudaklarımızı adeta yenilemek için.Yalnız dikkat edin yemeyin gerçi Lush ürünleri el yapımı olduğu için eminim yesek de bir şey olmaz da yine de tedbiri elden bırakmamak lazım.İçeriğine bakarsak ;Hindistan cevizi yağı,deniz tuzu,jojoba yağı ve şeker :) ama karamel tadında dudaklardan kışın yorgunluğunu atıyor.Kullanımı nemli dudağınıza sürüp ovuyorsunuz ve yıkıyorsunuz işte bu kadar basit :) Fiyat olarak 30 lira civarıydı hala denemediyseniz tavsiye ederim muhteşem kokusuna hayran kalacaksınız.Şİmdilik hoşçakalın...






Yorumlar