Matrix Biolage Renk Koruyucu Şampuan

Merhabalar,ara vererek yazıyordum ama durmak yok artık her gün yazmaya çalışıyorum.Bugünkü analiz ettiğimiz ürün annem ve benim ortak çalışmam oldu :) Hep yeşim mi diyecek şimdi de Beyhan dediyi paylaşacağım sizlerle.
                              
Anneme de başarılı fotoğraf çekimi için teşekkür ediyorum,malum benim illa fotoğraflarda elim parmağım olur bilirsiniz :))) Şampuanımızı Kremiyle birlikte kullandık renk koruyuculuğundan ziyade biz saçı yağlandırmamasını çok sevdik.Saçımız çabuk yağlanan yapıda ancak Matrix Biolage serisinin Renk Koruyucu Şampuanının yağlandırmamasını başarılı bulduk.Sanırım içeriğindeki A,C,D ve E vitaminlerinden olsa gerek şampuanımız çok başarılı.Bakım kremiyle kullanıldığında daha etkili sonuç alınabilir.Fiyat olarak 45 lira civarında,miktar olarak çok görünse de saçlarımız için değer diye düşünüyorum.Biz Anne kız test ettik onayladık gerisi sizlere kalmış.. Bol bakımlı günler.. :) 

Yorumlar