Muhteşem kokulu peeling

merhabalar,farklı bir ürünle daha karşınızdayım.Analiz ettiğim ürün Rossmann Wellness Beauty Meersalz-Öl-Peeling :)
Bu ürünle geçen yıl tanıştık daha sonra sürekli kullandığım bir ürün haline geldi.Tabiki bir ürünün beni kendine çekmesi için önemli olan kokusu.Bu ürünün tatlımsı deniz kokusu deniz tutkumu hatırlatıyor bana.



Ürün duşta kullanım için tasarlanmış sanki gayet pratilk ben genelde duşta kullanıyorum.Kavanozda olması ayrıca rahatlık ben peelingleri tüpte sevmiyorum kavanoz kullanımı daha rahat.Çok fazla peeling kullanan biri değilimdir ancak geçen yıldan beri bittikçe yenisini aldığım bir ürün.Cildimde bıraktığı berraklığı ve yumuşaklığı seviyorum,kokusu zaten ayrı bir bağımlılık bende :) Hem vucüt hemde el için kullanılabilen peeling gerçekten başarılı.Fiyat olarak 15 tl civarıydı sanırım hala denemediyseniz Rossmann mağazalarından inceleyebilirsiniz.Bol bakımlı günler..



Yorumlar