Nuxe Anti Aging Yenileyici Krem

Merhaba,kanlı ay tutulmalı birgüne uyandım :) tek dikkatimi çeken güneşe bakamamam oldu 1 saniye bile bakamadım sanırım farkı bu ..Neyse ben lilakutu abonesiyim,daha önce lilakutudan çıkan ürünümü sonunda bitirip yorumuna başlayacağım.Ürünümüz Nuxe Creme Prodigieuse Anti-Aging Yenileyici Krem ürünün orjinali 40 ml bendeki 15 ml.
                                         
                       

Evet yaşım henüz yirmilerde ancak denemek amaçlı kullandığım bir ürün oldu ve her yaşta kullanılabileceği yazıyor.Ama cildimde tabiki herhangi bir şey gözlemlemedim.Aksine yoğun yapısı ve kokusu rahatsız etti .Nuxe ün diğer ürünlerini keyifle kullanıyorum sanırım bu ürün yazdığı gibi her yaşa uygun bir krem değil.Yüzüme maske yapmışım gibi rahatsız etmesi yaşla alakalı olamaz.Bitti ve çöpe atıyorum kesinlilkle almayı düşüneceğim bir ürün değil.Orjinal boyu 40 ml 70-80 lira civarı yoğun kremleri seviyorsanız tercih edebilirsiniz ancak ürün bana göre değil.

Yorumlar