Sivilce Örtücü

Merhabalar,eskiden sivilcelerle nasıl mücadele edeceğimi bilmezdim.Ama artık tarçın limon karışımı gibi bir kurtarıcım var bunun yazısını da yazmıştım.Ancak tarçın limonda sür yüzüne çık dışarı gibi bir rahatlık yok derinlemesine temizlediği için kızarıklık oluyor yüzünüzde bu sebeple acil ve pratik bir çözüm daha var.Sebamed Anti-Pimple Cream ..
                           
                        
               


Gördüğünüz gibi küçük ama etkili bir ürün.Sanki ilaçlı fondöten gibi koyu renkli olduğu için 1 damla yeterli ve iyice yayılması lazım sivilce üzerine sürüp makyaj yapıp günümü kurtardığı çok oldu ancak bazen renk fark edilebiliyor.Bir nevi kapatıcı ancak içeriğindeki iyileştirme özelliği sayesinde sivilcenizin küçüldüğünü farkedebiliyorsunuz.Ben ihtiyaç duyduğumda kullanıyorum ve tarçın limon ve Sebamed Anti-Pimple Cream sayesinde artık sivilceler beni korkutmuyor.
Ürün 10 ml ama ben 7 aydır kullanıyorum hatta Watsonsta indirimleri takip ettiğim sıralarda yedekliyorum 12 ay kapak ömrü var kullanışlı her bayanın evinde olması gereken bir ürün denemediyseniz geç kalmayın derim.Watsons ve eczanelerde bulabileceğiniz ürünümüzün fiyatı 10 tl civarında.

Yorumlar