Siyah Nokta Artık Sorun Değil

Merhabalar,hemen hemen bütün kadınların kabusu siyah noktalardır açık gözeneklerimize biriken kirlerin oluşturduğu çirkin görüntü.Bunu nasıl çözebiliriz?Genelde buhar banyosu her zaman daha 
iyidir yani yüzünü buharda bekletip mendille hafif sıkmak ve daha sonra tonik ve maske uygulamak ancak bu biraz zahmetli bir çözümdür.Ben daha pratik bir üründen bahsedeceğim sizlere.. 
Tek ürün etkili çözüm diyebilirim.
                                        

Nivea T bölgesi Temizleyici Bantlar.. Ürünü siyah nokta sorunu yaşadığımdan beri sorunsuzca kullanıyorum yani buharda bekle,mendille sık,Tonikle temizle,maske yap falan çalışma hayatına uygun değil çünkü en az 1 saat süren bir işlem neticesinde tamamen yokolmadığı için bence böyle bir zahmete gerek yok.Oysa ki bantlar mucizevi şekilde temizliyor siyah noktaları ..


      
Kutunun içinde 4 adet burun bandı 4 adet ki içinde 2 tane bu da 8 taneye eşittir çene ve alın bandı var.
Çok az dediğinizi duyar gibiyim ancak uygulamayı haftada bir kere yapsanız yeterli oluyor.Kullanımı çok pratik suyla aktif olan ürünümüzü ben genelde duştan sonra burnuma yapıştırıyorum tamamen kuruduğunda siyah noktalarımı bandın üzerinde görebiliyorum.Mis gibi limon kokusundan hiç bahsetmeyeyim bari :) 
Genelde kozmetik marketlerde,büyük marketlerde bulabilceğiniz ürünümüzün fiyatı 20 tl civarı siyah nokta işkencelerinden bıktıysanız bence denemelisiniz.

Yorumlar