Uçuk Savaşçısı

Merhabalar,çocukluk dönemimde hiç uçuklarla tanışmamıştım.Ancak büyüdüm iş hayatına atıldım stres,yorgunluk ile uçuklar nasıl ızdırapmış öğrendim.Geçenlerde yine Watsonsta alışveriş sırasında Ruby Kisses Pot O'miracle Lip Revitalizer in görselindeki uçuk dikkatimi çekti ve zaten uçuğumla savaşmaya çalışıyorken ilaç etkisi yaptı ve hemen aldım.Akşam uçuğuma sürdüğümde sabaha acısının geçtiğini ve hafiflediğini fark ettiğimden beri başımın tacı oldu :)
       
                       
Merhem yapısında koyu kıvamlı ürünümüz onarım konusunda çok başarılı.Kokusuz ancak uygulama sonrasında mentol kokusu hoş geliyor ve ferahlatıyor.Sürekli kullanılabilecek bir ürün değil yani en azından ben sürekli kullanmıyorum.Yoğun kıvamlı ürünleri sevmiyorum ihtiyaç duyduğumda kullandığım bir ürün alanında başarılı artık uçuk sorunu yaşamıyorum :) 
Eğer uçuk sorununuz varsa ya da dudaklarınızda kuruma ve çatlama varsa kesinlikle denemelisiniz.Watsonslarda bulabileceğiniz ürünümüzün fiyatı 17 lira civarı.Bol bakımlı günleeerrr  :) 


Yorumlar