Watsons Tea Tree Fomaing Face Wash

Merhabalar,Watsons en büyük tutkum,çalışanları en büyük desteğim özellikle Edremit Watsons güler yüzlü sevecen ilgili arkadaşlar inanın kendimi evimde makyaj dolabımın karşısında hissediyorum Watsonsta tüm ürünlerini yakından inceledim kozmetik merakım Watsonsla pekişti desem yeridir.
Bu arada değinmeden edemicem Watsons kart geliiiiiyyyyoooooo :) Buna en çok ben sevindim sürekli sorardım kart çıkmayacak mı diye ?Dualarım kabul oldu sanki heyecanla bekliyoruz :) 

Bir ürünü alırken ilk olarak ambalajı önemlidir benim için,Watsons Tea TreeFomaing Face Wash
ile tanışmamızda böyle başladı.
                                               
Bu sene bir seffaflık modası aldı başını gidiyor bunu kozmetik ürünlere uygulamaları hoş olmuş.En çok rengi cezbetti beni normalde farklı ürünlerde kullanıyorum ancak şeffaf şişe daha bir hoş görünüyor gözüme.
                                               

Ben genelde makyajımı temizledikten sonra sıvı gibi duran ancak sıktıktan sonra köpük formuna dönüşen ürünle yüzümü yıkıyorum.Kokusu harika gerçekten,şişesi sayesinde kullanımı pratik,temizleme konusunda başarılı ürünümüzün fiyatı 7 TL civarı.
Başarılı ancak ucuz yüz temizleme köpüğü istiyorsanız bence bir gözatmalısınız.

Yorumlar