Yazın En Büyük Kurtarıcısı Body Mist

Merhabalar,güneşli Ankara'dan mis gibi bahar kokusundan yazıyorum.25 26 derecelerle yavaş yavaş yazı hissetmeye başladık.Yazın benim elimden düşmeyen bir ürünü tanıtacağım sizlere..
                                                    
The Body Shop Body Mist tabikiii Strawberry  Tam bir çilek ve vanilya delisiyim ama en çok da çilek :)  Kaç şişe bitirdiğimi bilmiyorum ben yaz kış vucüt spreyi kullanırım ama genelde yaz aylarında tercih edilir.Kolonya gibi keskin ama çilek kokulu ürünümüz özellikle sahilde güneşlenirken sıcaktan bunaldığınızda sizi kurtaracaktır.Ben uyumadan önce kullanıyorum sanki çilek bahçesinde uyuyor gibi oluyorum.Body Shop un tüm ürünlerini çok seviyorum özellikle el kremim hep bahsederim ancak çilekli vucüt spreyinin bende yeri ayrı.Asla yedeksiz durmam mutlaka evde 2 tane vardır sanki biterse dünyanın sonu gelecek gibi hissediyorum.
Sizde benim gibi çilek sevdalısıysanız kesinlikle tercih edebileceğiniz bir ürün The Body Shop her ilde bulunmuyor malesef şimdilik İzmir,İstanbul,Ankara,Antalya,Bursa ve Kayseri de var..Ürünümüzün fiyatı zaman zaman indirime girsede ortalama 50 TL civarı.Bol bakımlı günler dilerim hepinize..

Yorumlar