Yine Bebak Krem

Merhaba,daha önce de Bebak kremin yazısını yazmıştım yine farklı bir ürünüyle sizlerleyim.Bebak acı badem Kreminden bahsedeceğim.Bebakın tüm ürünleri son günlerde ilgimi çeker oldu.Sanırım sebebi badem kokusunu sevmem tabi sevmeyene bu krem eminim kötü gelecektir ancak etkileri güzel.
                         

       
Ürün gerçekten koyu kıvamlı 1 damlası yeterli uygulama için.Bize ciltteki kuruluk,soyulma ve döküntülerin giderilmesini vaad ediyor ve vaadini gerçekleştiriyor.İlk gördüğümde aa bu küçük ama yetmez ki bana diyordum 1 aydır kullanıyorum ve sanki hiç kullanılmamış gibi 35 gr üstelik 12 ay kapak ömrü veriyor.
Kışın yorgunluğunu ciltten atmak baya zor.Bloglarda okuduğum almak istediğim bir üründü ellerimde ve yüzümde kuruluk oluşmuştu vee kremimiz mucizevi şekilde cildimi ve elimi tedavi etti.Kokusu ilk başta badem seven beni bile rahatsız etti sonra alıştım tam tersi güzel gelmeye başladı.Türk malı da olan ürünümüzü Watsonslarda ve büyük marketlerde bulabilirsiniz ortalama 6 7 lira civarı...Bol bakımlı günler dilerim..


Yorumlar