Alix Avien XXL Dudak Dolgunlaştırıcı Gloss

Merhabalar,yine minik bir aradan sonra sizlerleyim.Uyku en büyük tutkum birkaç gündür uykuma yenik düştüğümden yazamıyordum.İçtiğim kahvelerin sonucu yıkılmadım ayaktayım :) 
Dudaklarımın küçüklüğünden şikayetçiyimdir,dudakları dolgun bayanlar benim için güzel tanımlanır.Bir ara ciddi estetik yaptırmayı dahi düşünmüştüm ki Alix Avien imdadıma yetişti.
              
Alix Avien XXL Dudak Dolgunlaştırıcı özel gecelerinizi kurtarabilir.Renk ışıktan belli olmamış ama bildiğimiz kırmızı bir de üzerine dolgunlaştırıcı etkisinin başarısı eklenince favori ürünlerinizin arasına girecektir.
Örtücülüğü ve kalıcılığı çok başarılı nemlendirme özelliğine aldırış etmiyorsunuz.Tabiki her dolgunlaştırıcı üründen sonra oluşan karıncalanma hissi oluşuyor.Ancak uzun süreli değil ve rahatsızlık vermiyor.
                             
                                         
Ben en çok parlak duruşunu ve pratik kullanımını sevdim.Süngerli olduğundan sürmesi kolay ve dudakları pürüzsüz göstermeye yardımcı oluyor tabi öncesinde dudak peelingi yaparsanız mukemmel sonuç alırsınız.Parlaklık çok kalıcı değil yalnız parlaklığı gittikten sonra bile dolgunlaştırıcı etkisi ve rengin kalıcılığı gayet başarılı.Geçici dolgunluk ama denemeye değer.Watsons,Gratis ve Büyük kozmetik marketlerde bulabileceğiniz ürün fiyat olarak 20 TL civarı,ancak şu an Anneler günü indirimleri olduğu için indirimli fiyatla alabilirsiniz.Buradan da annelerimizin anneler günün kutlar nice sağlıklı,mutlu,huzurlu Anneler Günleri dilerim.



Yorumlar