Bebak Acı Badem Nemlendirici Temizleme Sütü

Merhabalar,güzel güzel telaşlarımın arasında vakit buldukça yazmaya çalışıyorum.Evet yine mi Bebak dediğinizi duyar gibiyim ancak Bebak ürünlerinden vazgeçemiyorum.Keşke ürün çeşitlerini arttırsalar ürünleri gerçekten kaliteli ve başarılı.
Aslında makyaj temizlerken sütleri tercih etmem ama Bebak Acı Badem Nemlendirici Temizleme Sütü önyargımı yıktı.Şimdi incelemesine geçelim.
                                     

Kadın olmak zor gerçekten binbir zahmetle ay eyelinerı yamuk çekmişim,allığım az olmuş,rujumun rengi bronz tenime gitmedi falan filanla makyaj yaparken bile sanat yapıyoruz aslında.
Bu kadar zahmetle yaptığımız makyajı da eve döndüğümüzde daha az zahmetle siliyoruz.Silmekle makyajın zararı bitiyor mu peki ? Ya temizleyicimiz yeterince temizliyor mu ? Sanırım tüm bunların cevabı Bebak Acı Badem Nemlendirici Temizleme Sütü.Çünkü makyajı silerken cildi besliyor.
Evde olduğum günlerde makyaj yapmamaya çalışırım cildim dinlesin diye ama temizleme sütüyle gün içinde yüzümü silerim etkisi gerçekten çok başarılı.Bilmiyorum Bebak ürünlerinden vazgeçemiyorum ilk minik el kremiyle tanışmıştık şimdi tüm Bebak ailesini tanır oldum.
                                    
Ürünü kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor daha sonra makyajınızı silebilirsiniz.Ürün sadece makyaj silmek için değil nemlendirici olarak da kullanabilirsiniz.İçeriğindeki Coenzyme Q 10 sayesinde yaşlanma etkilerine karşı cildi de güçlendiriyor.
Ayrıca;
                                    
Kesinlikle paraben içermiyor.Kokusu yine diğer Bebak ürünleri bence mukemmel nemlendirici yerine kullanabilir makyajnızı silebilirsiniz göz yakmaması en büyük artısı bende.Büyük marketlerde kozmetik marketlere bulabileceğiniz ürünümüzün fiyatı 5 TL civarı.

Yorumlar