Vaseline Nemlendirici Jel

Merhabalar,bir gün soğuk bir gün sıcak tam anlamış değilim hangi aydayız.Nisan yağmurlu olur biliriz de mayıs neye kızdı bu kadar hep yağmurlu anlamadım.Neyse en sevdiğim markalardan biri olan Vaseline yeni bir ürün çıkarmış dergilerden birinde gördüm ve tuttum Watsons un yolunu en yeni ürünler tabiki Watsonsta :) 
Vaseline Nemlendirici Jel Soğuk günlerimizin en büyük kurtarıcısı olarak biliriz Vaseline ürünlerini.Ancak bu sefer farklı bir ürünle karşımızda.
Ben kutusunu bile çok sevdim.Hem pratik ve kullanışlı ben baby i çok sevdim :) Kullanım olarak inanılmaz güzel kendinizi bebek gibi hissediyorsunuz kokusu cezbediyor zaten.Koklaya koklaya yazıyorum şu an.İçersinde Gül ve hindistan cevizi yağları var.Pişiklerde de kullanılıyor.Ancak dergide yazan ve benimde denediğim bir etkisi daha var ki ben bunu çok sevdim.Bilirsiniz makyaj bazsız olmuyor tıpkı pirinçsiz sütlaç olmayacağı gibi.Göz makyajı genelde bayanların en sık zorlandığı bölgedir.Farı gözümüzde tutmak için harcadığımız çaba gereğinden fazladır.Vaseline nemlendirici jeli göz makyajımı sabitlemek için far bazı olarak kullandım vee işe yaradı.Bir deneyin derim.
                                  
Vazelin gibi koyu kıvamlı duruyor ancak değil.Nemlendirici gibi hafif yapıda.Renk olarak sarı gibi dursa da elinize aldığınızda ısıyla eriyor ve ciltle bütünleşiyor.Ürün 100 ml  24 ay kullanım süresi vermiş ancak bu ürün için neden 24 ay kullanım vermiş olduklarını anlamadım sanki biraz fazla gibi :) Yani kapağı çok güvenilir ve hava almaz gibi gelmedi bana bu nedenle de 24 ay saklanamaz gibi geldi.Ufak bir miktar yeterli oluyor uygulama için.Bence hiç kaçırmadan denemelisiniz.Watsonslarda büyük süper marketlerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı 5 TL civarı.

Yorumlar