Yves Rocher Pure System Pore Minimizer Tonik

Merhabalaaaarrr,bahar geldi çiçekler böcekler ohh ne güzelll :) eee yaza hazırlık dönemi başladı..Sizin rutininiz nasıldır bilmiyorum ama benim için yaz kış farketmez.Hastalıktan ölsem de cilt bakım rutinimi asla aksatmam.Bir markanın sloganı vardı cildimiz en değerli giysimiz evet benim için öyledir.
Bugün sizlere Yves Rocher Pure System Pore Minimizer Tonik ten bahsedeceğim.
                                             
Gözenek arındıran matlaştırıcı toniği inanılmaz sevdim.Cildim karma yapıya sahip her ürünü rahatlıkla kullanamam üstelik çok hassas yapıya sahip hemen tepki veriyor kullandığım ürünlere.Ürün bildiğimiz tonikler gibi değil yoğun kıvamlı üzerindeki tonik yazısı olmasa inanmazdım tonik olduğuna.Ben günlük kullanmıyorum ürünü ihtiyaç duyduğumda kullanıyorum.Yüzümü sivilceler bastığında,parlamadan şikayetçi olduğum dönemlerde kullandım inanılmaz memnunum.
Hani sivilce çıkmaya çalışır kızarıklık ve şişlik olur ciltte o zamanlar kullandım ve sivilceleri caydırdığını fark ettim.Ama en çok matlaştırmasından çok memnunum.Sanki matlaştırıcı oje sürmüş gibi cildiniz matlaşıyor.
İçeriği Organik Aloe Vera özü,Kaside Kökü özü,Elma özü.Paraben kesinlikle yok.
Kullanımına gelince üzerinde yazan kullanım;Sabah akşam göz çevresi hariç tüm yüzünüze pamuk yardımıyla uyguluyorsunuz.Ama ben gerek duyduğumda sivilce kızarıklıkları için kullandım.
Fiyatı 24.90 TL.
Biraz tersten başlamış olucam ama Yves Rocher in parfümleri ve şampuanları hariç bir çok ürününü severek kullanıyorum.Parfümleri bana kalcıı gelmedi ve tarzımı yansıtan bir parfüme rastlamadım.Şampuanlarını sevmedim çünkü herhangi  bir fark hissetmedim saçlarımda.
Bol bakımlı günler dilerim bir sonraki yazıda görüşmek üzereee...



Yorumlar