Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Merhabalar,stoklarımı erittiğim şu sıralar anladım ki en çok makyaj temizleyici tüketiyorum sanırım her gün makyaj yaptığımdan :) Makyaj bazı,bb krem,pudra,far,ruj,allık,rimel,eyeliner,göz kalemi derken bir de  bunları silmesi var tabi doğal olarak en çok makyaj temizleyici kullanıyorum.
Bugün sizlere Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyundan bahsedeceğim.
                                       
Ambalajı süper sadece bu şirinliği için bile alınabilecek bir ürün.Pratik ve kullanışlı fazla kullanımın önüne geçen kapağı sayesinde belki de yazdığı gibi 400 ml=200 kez kullanım başarılabilir.
Su gibi şeffaf yapısı var.Göz makyajımda dahi kullanıyorum hiç sıkıntı çekmedim.Bioderma H20 temizleme suyuna benzetmişler hatta neredeyse aynı ayarda.
Yüz,göz,dudak makyajı için kullanılabilen ürün hassas ciltler için başarılı.Makyajı temizledikten sonra yapışkan veya yağlı his bırakmıyor.Durulamaya gerek yok ancak ben makyajımı temizledikten sonra mutlaka tonikle geçerim üzerinden bir nevi alışkanlık oldu bende.
Yalnız bence tek sıkıntısı kapak açıldıktan sonra 6 ay ömrü var.400 ml=200 kullanımsa 6 ay ömür verilmemeli bence ?Sonuçta herkes hergün makyaj yapmıyor bu tarz ürünlerin sktsi geçtikten sonra kullanımda olumlu sonuç vereceğini de düşünmüyorum.
Bir de benim kendi adıma eksik bulduğum bir yönü de seyahat boyunun olmaması ben seyahate giderken bu şişeyi yanıma almam ? 
Ancak temizleme konusunda gerçekten başarılı kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün.Büyük marketler ve kozmetik marketlerde bulabileceğiniz ürünümüz fiyatı 12 TL.Bol bakımlı günler dilerim..



Yorumlar