Oje Koleksiyonum

Merhabalar,daha önceki yazılarımda da bahsetmiştim tam bir oje delisiyimdir diye.. Eee oje koleksiyonumu görmezseniz olmaz :) 
         
Biraz daha var ama onlar farklı şehirde olduğundan sadece bunların fotoğrafını çekebildim.Marka marka ayırdım net olsun diye çoğunlukla Alix Avien,Flormar,Golden Rose,Sally Hansen,Rimmel ve H&M var.

Yakından inceleyelim;
       
              Rimmelin ojelerini çok seviyorum hızlı kurumaları ve fırçaları en çok sevdiğim yönleri.
       
          Avonun ojelerini çok sevmiyorum çabuk bozuluyorlar ancak Flormarın eline su döken yok.
       
           Sephora,Estee Lauder,Alix Avien ve Pastel..Pastelde çok sevdiğim renkler var.
       
           Magnetik ojeleri çok seviyorum ama çok zahmetliler,NYC nin ojelerini çok sevmiyorum.
       
           Golden Rose ojeleri daha iyi artık renklerde gayet başarılı.
       
           Sally Hansen ojeleri tek kat kullanımdan sonuç alınmasından dolayı daha çok seviyorum.
                  
           Maybelline,Essence,H&M    H&M lerin sırf renkleri için aldım çok hoş duruyor tırnakta.
       
           Rimmel in tırnak bakım serisini çok severek kullanıyorum gördüğünüz gibi yedekli olanları var.
       
           Alix Avien in bu serisi benim daha çok seyahetlerde kullandığım seri küçük olmaları sayesinde heryere sığıyorlar.
                              
NYC nin Turbo Dry Top Coat ı benim için olmazsa olmaz.Ojenin üzerine sürüyorum hem çabuk kurumasını sağlıyor hemde parlaklık veriyor.Şiddetle tavsiye ediyorum bu benim kaçıncı şişem bilmiyorum ama olmazsa olmazım.
Benim ojelerim şimdilik bu kadar aralarına daha katılacaklar vardır eminim benim oje sevdam ne zaman biter bilmiyorum ama şu an bile yer bulmakta zorlanıyorum.Hepsini kullanıyor musun diyor görenler hayır ama bir çoğunu kullanıyorum.








       


Yorumlar