Rimmel Jel Eyeliner İncelemesi

Merhabalar,yaşadığım sağlık problemi sebebiyle 2 hafta kadar daha az yazı paylaşabileceğim sizlerle.Su içmeyi çok severim su şişesine ulaşırken kaslarıma zarar verdim ve şu an yatağımda sol elimde hareket dahi olmadan yazıyorum :(
Son dönem makyajlarının vazgeçilmezi eyelinerlar.Bende sizler için bol bol eyeliner incelemesi yapıyorum.
                          
Rimmel 24 Hr Waterproof Gel Eyeliner ..Jel eyelinerların yapılarını pek sevmiyorum.Kurumaları daha geç oluyor ve çalışma hayatı olanlar yani ben gibiler için çok da pratik olmuyor.
                                   
Ambalajını sevdim.Minik kavanozu da harika.Fırçası ise gayet kullanışlı.
                                   
                                   
Gördüğünüz gibi renk olarak harika tam siyah.Ancak suya dayanıklılığı tartışılır.Göz kapaklarım küçük olduğundan bulaşma sorununu yaşadım.Kalıcılığını da sevmedim.Rimmel in genelde tüm ürünlerini severim ancak jel eyeliner bende sınıfta kaldı.
Bir anneler günü indiriminden almıştım fiyat olarak sanırım 10 TL civarıydı.



Yorumlar