Watsons'tan Harika Bir Koku

Merhabalar,Watsons benim evim gibi bahsederim hep,yeni bir ürün çıktığında mutlaka kapılarındayım bilirler :) Yine boş boş Watsonsta gezerken i love serisinin minik vücut spreyleri dikkatimi çekti ve hemen  attım sepete(iyi ki almışım)
                                  
Ambalajı bile sevimli mi sevimli :) i love serisini sevme sebebim kokuları ama bu sprey beni benden alıyor yani :) Tabiki çilekli en büyük tutkum.
Gece yatmadan önce tüm bakımlarımı tamamladıktan sonra 2 kere fıstlıyorum mis gibi çilek kokusuyla uykuya dalıyorum sanki çilek bahçesinde gibi :) 
                                
İ love serisinin strawberries&cream vücut spreyi gerçekten çok başarılı.Havuz başında kumsalda serinlemek adına da kullanabilirsiniz.100 ml olan ürünümüzü tüm Watsonslardan temin edebilirsin.
Ayrıca hindistan cevizi&cream,mango&papaya ve raspberry&blackberry kokuları da mevcut.Fiyat olarak 6 TL civarı olan ürünümüz denemeye değer bence.

Yorumlar