Bitenler

Merhabalar,yine ufak bir seyahat sonrası sizlerleyim :)
Evdeki kozmetik ürünlerimi bitirme kampanyasında olduğum için ufak çaplı alışverişler hariç alışveriş yapmıyorum.Evdekileri eritmeye yenileri için yer açmaya çalışıyorum.
Şimdi son 1 aydır biten ürünlerimden bahsedeceğim sizlere...
Uzun zamandır bitenler yazısı yazmıyordum ama bundan sonra her ay düzenli şekilde bitenler yazılarıma devam edeceğim.
Yves Rocher Tradition De Hammam serisinden arganlı peeling.Kil içerikli olmasını sevdim.Vücudumda bıraktığı yumuşaklığı sevdim.Kokusu muhteşem ve bittiği için üzüldüğüm bir ürün.En yakın zamanda yenisi temin edeceğim bu koku kaçmaz.Islak vücuda dairesel hareketlerle uygulayıp yıkıyorsunuz.Fiyatı ise 44.90
Biotherm Pure-Fect Skin Effect Hydrating Gel uzun zamandır kullandığım bir ürün daha önce yazısını paylaşmıştım ve sonunda bitti.buradan yazısını okuyabilirsiniz.
Organic Argan Oil Gloss Serum uzun zamandır kullandığım bir ürün daha,ancak bitmesine üzüldüm.Şimdi Yves Rocher in argan yağını kullanmaya başladım ama çok alışmıştım Organic Argan Oil Gloss Seruma.Daha önce yazısını sizlerle paylaşmıştım buradan yazısına ulaşabilirsiniz.Memnun kaldığım ürünlerden biri.
Uni Care Eye Disc Yeşiş Çaylı Bir yerden bir şekilde aptallık edip aldığım bir ürün.Atmak istemedim yüz makyajım için kullandım.Göz makyajında kullanmak imkansız gözümü çok yaktı.Yüz makyajını temizleme de bile başarısız bulduğum ürün benden geçersiz not aldı maalesef.
Dove Renk Koruyucu Saç Bakım Kremi Gerçekten başarılıydı bittiğine üzüldüm.Nereden ne zaman aldığımı dahi hatırlamıyorum.Eski ürünleri eritme kampanyamdan kalan bir ürün.Yapısını çok sevdim saçlarımı yumuşacık yapıyordu evdekileri erittiğimde yeniden alabileceğim bir ürün.
Bandox Şampuan argan-jojoba-buğday yağlı şampuan alanında başarılı ancak kokusunu pek sevmedim.Bu yüzden sürekli tercih edebileceğim bir ürün değil.Performansı gayet iyiydi saçlarım yumuşacıktı ama kokusu yüzünden tercih etmem.
Bitenler yazımın sonuna geldik bir sonraki bitenler yazısında görüşmek üzere ...

Yorumlar