Declare Allık

Merhabalar,ben takıntılıyımdır özellikle kıyafet ve makyaj malzemesi konusunda.Biri bitmeden diğerini kullanmayı sevmiyorum ürünlerin.İnatla 4 yıldır bitiremediğim Declare Allık tan bahsedeceğim sizlere.
      
Bir mağazada tesadüfen tanıştığımız allığım benimle yaşlanmayı düşünüyor sanırım.Atmaya kıyamıyorum yapısını ve rengini çook seviyorum.Yıpranmadan da fark edeceksiniz hergün kullanıyorum.Başka renk allık sürsem de illa onu da kullanıyorum.
                                
Renk bildiğiniz turuncu onunla uyumlu pikenz den turuncu ruj da aldım inanılmaz hoş duruyor kullanıldığında.Saçımı genelde sarı kullanıyorum birkaç kere kahve tonlarına dönüş yapsam da dönüp dolaşıp yine sarıyı kullandım ve sarı saçla turuncu allık uyumunu çok seviyorum.Ben aldığım zaman 85 liraydı 4 senede bir şey değişmemiş fiyat hala aynı yazıları silinmiş arkasından numarasını bilmiyorum ama öyle bir bağlandım ki allığa ondan vazgeçemiyorum biterse üzülürüm ama yenisini almam evde inanılmaz makyaj koleksiyonum var.Muhteşem allığım hakkında söyleyeceklerm bu kadar bol bakımlı günler dilerim :) 



Yorumlar