Kavuştuk :)

Merhabalar,nikah yazımı yazacaktım yaa işte yeni vakit buldum ve fotoğraflara ulaştım :)
İşte muhteşem nikahımdan görüntüler ..
Öncelikle size otelden bahsedeceğim,Manastırhan Otel doğayla içiçe bir otel heryer yemyeşil gözünüzün alabileceği yer yemyeşil :) Bende yeşildim konsepte uygun tabi..
Heryerde böcek sesleri,rüzgarın sesini duyabiliyorsunuz ve muhteşem doğayla içiçe..
Biz geliyoruuuuzzz :) 
Rüyalarımız gerçek mi oluyor ne :) 
Ben Eveeet derken :) 

                           Yine yaramazlık peşinde beeen :) Kim bilir ne hakkında konuşuyorduk.
Biz erdik muradımıza siz çıkın kerevetine ..
Sephora yeşil ojem elbisemle muhteşem uyum gösterdi :) 
Sizi çook çook seviyorum :) Özellikle Beyhan Sultanıma bu mükemmel gece için çook çook teşekkür ediyorum.Ah bilseniz bu mükemmel  organizasyon sadece 2 günde hazırlandı :) Mükemmel diyorum çünkü tek bir kusuru bile yok en güzel tarifi mükemmel sadece.
Nikahımız böyleyse siz artık düğünümüzü düşünün peri masalı olacak :) 
Bu yazının devamı gelecek daha çok fotoğrafa ihtiyacım var sevgili eşime duyurulur.Bilgisayarımıza atmadı fotoğrafları elimde olanlarla çok da gecikmeden mini yazımı yazayım dedim :)
Devamında görüşmek üzere..



Yorumlar