Nuxe Huile Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ

Merhabalar,beklenen nikahım oldu mutlu mesut yazayım dedim.Nikah yazım ayrıca olacak fotoğraf bekliyorum muhtelemen önümüzdeki hafta yazacağım yazısını.
Nikahtan önce küçük bir tatil yaptık ailecek ben biraz fazla yandım(hala soyuluyorum)Aşırı yandığım için çok gerildi cildim,öyle ki bacaklarıma kollarıma falan dokunamıyordum.Nasıl mı oldu?Tolgahan Özsevenin kitabını okumaya dalmışım biraz fazla daldığımda fazla yandım.Neyse cilt gerilmesini bio oil ile çözdüm 1 kere kullandım bolca yanan yerlere sürdüm ve mucize gibi yaklaşık 10 dakika sonra acıdan eser kalmadı.
Bugün sizler için Nuxe Huile Prodigieuse Kuru yağ ı inceledim.Bendeki tester olduğundan küçük boyuydu.Ancak etkisini anlamam için yeterli oldu.Daha önce dergilerde çok rastlıyordum ve hadi canım kuru yağ mı olur diyordum.OluyorMUŞ.
Yağ gibi yapısı var ancak sürdükten sonra sanki buharlaşıyor ve cilde yumuşaklık ve parlaklık verirken harika kokusuyla da sizi cezbediyor.
Her yaş grubu rahatlıkla kullanabiliyor.Saç,vücut ve yüz için kullanılabiliyor.
Hatta göz makyajını temizlemek için kullananlar var.
% 98 doğal içeriğe sahip olan ürünün içerisindeki yağlar; Tatlı badem yağı,fındık yağı,macadamia fındığı yağı,hodan yağı,sarı kantaron yağı ve kamelya yağı.
Tırnak etlerinde dahi kullanılabliyor ben en çok bacaklarımda kullandım ışıltısını sevdiğim için.
Eczanelerde ve Büyük Kozmetik Marketlerde bulabileceğiniz ürünümüzün fiyatı 90 TL civarı 

Yorumlar