Avon Far Bazı

Merhabalar,4 saatlik dişçi serüvenim dünde kaldı.Biraz daha iyiyim.Ancak anestezi geçtikten sonraki ağrımı anlatamam,resmen ağladım.Tabi bunlar güzel şeylere vesile olacak ama o an onu anlamam mümkün değil.Her neyse altını çizerek sizlere de söylüyorum.Mutlaka en ufak sorununuzda diş doktoruna gidin,gitmezseniz benim gibi yıllarca umursamazsanız sonucu biraz ağır oluyor.Mutlaka düzenli kontrollere de gitmelisiniz.
Şimdi gelelim Avon Far bazını incelemeye :) Hemen başlayalım mı :)
Katalogda gözüme kocaman gelen oysa minnacık olan bu sevimli far bazı ile uzun zamandır tanışıyoruz.Özellikle sıcak günlerde farımın çizgilenmesini önlemek amacıyla kullanıyorum.Ve işe yarıyor mu ?Evet yarıyor.
Pembe alt tonlu bir baz.Başta acaba pembelik olur mu diye düşünmeden edemedim.Ancak uygulandığında hiç öyle pembe durmuyor.Ben NYC nin siyah farını kullandım uygulama için.Hemen yakından inceleyelim.
Yukarıda bazın uygulanmış ve uygulanmamış halini görüyorsunuz.Fark ortada zaten.Bloglarda olumsuz yorumlarını okudum ancak bence gayet başarılı.
Islak mendille sileyim dedim.İşte buyurun far bazı uygulanmış far daha etkili.Far bazı uygulanmamış olan far zaten çoktan silindi.Ben memnunum kalıcılığından yaklaşık 5 saat kadar bozulmadan duruyor.Fiyatı ise 20 TL ancak sık sık indirime giriyor 10 TL den alabilirsiniz indirimle.
Şimdilik hoşçakalın bir sonraki yazı da görüşmek üzere..

Yorumlar