Bitenler #3

Merhabalar,bitenler yazısı ile yine sizlerleyim.
Fazla biriktirmişim ki yaz yaz bitmeyecek gibi ürünler.
Hemen başlayalım.
Tabi ki ağırlıklı olarak cilt bakım ürünleri :) 
En çok kullandığım ürünler sanırım pudra,tonik ve makyaj temizleyici :) 
Rimmel London Match Perfection Kapatıcı ve Aydınlatıcı;2 si bir arada bir ürün.Hem kapatıcı hem aydınlatıcı olarak kullanabiliyorsunuz.Bendeki rengi 040 soft beige.Çok memnun kaldığım bir ürün değil.Fırçalı bir kapağı var.Zaten göz altı kapatıcısını fırçayla sürmek imkansız geliyor bana.Ürünün kendinden fırçalı olması beni rahatsız etti.Çok sıvı yapısı var fondöten gibi.Ben çok sevmedim bir daha da almayı düşünmüyorum.
Aussie 3 Minute Miracle Yoğun Bakım Kürü;Çok severek kullandığım bir ürün sanırım bu biten 3. şişe.Daha önce yazısını sizlerle paylaşmıştım buradan ulaşabilirsiniz.
Saçıma çok iyi geliyor arada farklı ürünler denesem de yine dönüp dolaşıp alıyorum.
Maybelline Superstay Pudra;Çok severek kullandım.Suya dayanıklı olması benim için çok önemliydi.Kapatıcılığı gerçekten mükemmel.Neyse ki yedeği vardı ve hemen yedeğine geçtim :) Detaylı yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Declare Allık;Meşhur turuncu allığım sonunda bitti.Çok severek kullandım.Çok uzun zamandır benimleydi vedalaşmak zor oldu.Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
The Body Shop Denizyosunu Özlü Tonik;Yine çok severek kullandığım bir ürün daha.Bu biten 2.şişe.Deniz sevgim kullandığım ürünlere de yansıyor.Kokusu muhteşem(bence).Daha önce yazısını sizlerle paylaşmıştım buradan ulaşabilirsiniz.
Cala Makyaj Temizleme Mendili,Seyahatlerimde severek kullandığım makyaj temizleme mendilim.Gratis'ten 3 4 TL ye aldığım temizleme mendillerinden çok memnunum.
Clinique Repairwear Laser Focus Kırışık Karşıtı Göz Kremi;Yani ne desem yalan olur.Clinique setinden çıkmıştı kullandım ama kırışığım olmadığı için pek fark gözlemleyemedim.
Dove Deodorant ;Dove seyahat setlerinden çıkan bu minik deodorant ne yazık ki çok uzun süre dayanmıyor.Genelde çantama atıyorum küçük olduğundan günboyu kullanmak için ama çok çabuk bitiyor.Oysa ben kokusunu seviyorum.
Yves Rocher Pure System Temizleme Jeli;Set olarak aldım tek tek kullandım.Ancak setin içinde sadece bu ürün yüzümde sivilcelenme yaptı.Oysa toniğinden çok memnunum niye böyle oldu anlamadım.Her kullanmamdan sonra sivilcelerle uğraşmak zorunda kaldım.
 Rimmel London Nail Care Rescue;Memnun kalarak kullandığım bir üründü ama bitti maalesef.Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.Şu an aynı sorun için Mavala tırnak sertleştiriciyi kullanıyorum ondan da gayet memnunum yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Yves Rocher Sebo Specific Matlaştırıcı Tonik;Bittiğine üzüldüğüm bir ürün daha.Gerçekten rahatlatıcı bir etkisi vardı.Cildimi yakmıyor ve ferahlatıyordu.Yazısına ise buradan ulaşabilirsiniz.
Vee son olarak Garnier Kusursuz makyaj temizleyici;Gerçekten başarılı,memnun kaldığım ürünlerdendi.Evdeki diğer makyaj temizleme ürünlerini bitirdikten sonra tekrar almayı düşünüyorum.Yazısına buradan ulaşabilirsiniz..
Son zamanlarda biten ürünlerim ise bunlardı.Bir sonraki bitenler yazısında görüşmek üzere :) 
Beni takipte kalın :)


Yorumlar