Bozcadayı Gezdim Ben :)

Merhabalar, ne zamandır istediğim,bir türlü kısmet olmayan Bozcaada'ya sonunda gittim.Eee bu doğal güzelliği sizlerle paylaşmak istiyorum :) 
Türkiye'nin 3. büyük adası Bozcada'nın yüz ölçümü  40 km² ,nüfusu kışları 1.500 yazın 5000 e ulaşmaktaymış.
Ulaşım ise arabayla Geyikli iskelesinden vapurla veya Çanakkale'den deniz otobüsüyle sağlanabiliyor.
Biz arabayla Geyikli iskelesinden gittik.Çok mantıklı olmadı otopark sorunu yaşadık ve adaya gitmek için 1 saat kadar sıra bekledik.Öyle ki normalde saatlidir gidiş geliş.Biz giderken zabıta beklememiz gerektiğini,saatli olmadığını 2 vapurun sürekli çalıştığını söyledi.
Yalnız son zamanlarda geçiminin çoğunu turizmle yapan ada halkının turistlere tepkisi çok sertti.Otopark ararken bir yer bulduk zor zar park ettik.Halktan insanların saçma tepkileriyle karşılaştım ve hiç hoş değildi.
Çok fazla fotoğraf çekmiştim ancak hafıza kartı sorunu nedeniyle bir çoğunu kaybettim kurtarabildiklerimle bu güzel yazıyı yazmak istedim hadi başlayalım :) 


                       Kaybolduk :) Rüzgar güllerini yakından görme şansını elde ettik bu sayede :)
Ayazma plajına gitmek istedik ancak doluydu bir 2 plaj daha gezdikten sonra mecbur burada girdik.Denizi çok güzeldi.Tek sorun kumu çok ince ve denizi çok tuzluydu.Denizin dibi görünüyordu çok berraktı.
                         Genel olarak harika bir yer ben çok seviyorum.Huzuru buluyor sanki insan..
                            Adanın hareketli kısmı bu civarlar diğer bölgeler fazlasıyla doğal :)
          Limanda deniz kestaneleri var tabi :) Çok korkarım normalde ama gözüme çok şirin göründüler :)

                           Adada istilaları durdurmak amacıyla kullanılan bir de kale var.

 A kalite midye :) Çok sevdik abiyi tezgahı gayet hijyenik,ürünleri kaliteli.Benim gibi midye severlere tavsiye ederim.Çeşitli güzel kolonyalarıyla,sevecen üslubuyla yedikçe yiyesiniz geliyor midyeleri :)
                            Veda ederken vapurdan çektiğim karelerle Bozcaada seyahatime son veriyorum.
                     Gezilip görülmeye değer bir yer.Kesinlikle tavsiye ediyorum pişman olmazsınız.



Yorumlar