Clinique 4 lü Far

Merhabalar,aynı gün 2. yazım :)
Bir önceki yazımda havanın sıcaklığından şikayet etmiştim sesim duyuldu sanki yağmur yağıyor Ankara'ma :)
Hava şu an tam da sevdiğim gibi :)
Dışarıda yağmur yapıyor,mis gibi toprak kokusu :)
Eee bana da bir yazı daha yazmak düşer :)
Bu minik setten bahsedeceğim sizlere..Clinique setindeydi.Ama setin içinde benim en çok dikkatimi çeken ürün oldu ve de en çok kullandığım.
İçine bakacak olursak ;
Renklerin güzelliğine bakar mısınız :) Benim en çok kullandığım renkler olduğu için sanırım bu kadar sevmem.Yapılarını da çok sevdim tozutmuyor.Krem hariç hepsi renklerini çok güzel işliyor.Kalıcılığı da gerçekten başarılı.
Biraz daha yakından bakalım.
                                      Süngerli aplikatörü de uygulamada kolaylık sağlıyor.
Ben aplikatörleri 2 2 kullandım.2 far için birini 2 far içinde diğerini kullandım.Bu şekilde renkler karışmıyor.Uygulama yaparken daha net sonuç alabiliyorum.
 Swatchlarına bakalım :)

Küçük olduğundan seyahatlerimde benimle :)
Yağmurlu Ankara'dan iyi günler dilerim :)

Yorumlar