Dirty Works Bye Bye Dark Circles

Merhabalar,hepimizin ortak derdi gözaltı morlukları.Gerek uykusuzluk,gerek hastalıklar sebebiyle göz altımızda oluşan morluklar herkesin en büyük belası.Yani makyajınızı gözaltı kapatıcısı olmadan tamamlamak imkansız.Ben gözaltı morluklarından çok fazla şikayetçi değilim.Çay ile dinlendiriyorum ya da soğuk süt de bu konuda gayet başarılıdır.Evet hafiflettik ama yok etme şansımız yok.Ben son günlerde yeni bir ürün keşfettim sizlerle onu paylaşmak istiyorum.
Dirty Works Bye Bye Dark Circles.2 farklı renkte karşımıza çıkıyor.Dirty Works ürünlerinden genelde memnun olduğum için almıştım.Ancak aşırı morlukları kapatmıyor.

Biri somon rengi diğeri ise diğeri ise sarı alt tonlu bir kapatıcı var.Somon rengi morluklar için,diğeri ise aydınlatma amaçlı kullanılıyor.Ben hafif morluklarımda sarı alt tonluyu kullanıyorum ve memnunum.Ancak morluklar için olan somon rengi maalesef ki morluklar üzerinde etki etmiyor.Ben somon rengini allık olarak bile kullandım hoş duruyor.Ancak göz altı çok sırıtıyor.Far bazı olarak da kullanılabilir aslında krem yapıda olduğu için farı sabitler diye düşünüyorum.
Ambalajının pratikliğini çok seviyorum.Paraben içermiyor.E vitamini ve Aleo Vera bulunuyor içeriğinde.
Fazla şikayetçi değilseniz gözaltı morluklarınızdan yani hafifse tercih edebileceğiniz bir ürün.Ancak aşırı morlukları kapatamıyor maalesef.Yani gözaltı morluklarına ambalajında yazdığı gibi bye bye demiyor.
Renkler yukarıda gördüğünüz gibi.Yoğun yapısı var aslında ama ağır morlukları kapatmıyor maalesef.Ben aydınlatıcı kısmını çok severek kullanıyorum.Üstelik doğal bir görünümü var.
Gratislerde bulabileceğiniz ürünün fiyatı 12 TL civarıydı.
Bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar