En sevdiğim 7 Lip balmım

Merhabalar,bugün biraz geç kaldım yazım için.Anıtkabir'i gezdim hayran kaldım ama uykuya yenik düştüm.
Gerçekten mükemmeldi.Hala görmeyen varsa kesinlikle tavsiye ediyorum.Özellikle savaş sahnelerinin canlandırıldığı bölüm ve nutuk çok etkileyiciydi.
Şimdi sizlere favorim sürekli kullandığım lip balmlarından bahsedeceğim.
Hemen başlayalım biraz uzun sürecek :) 
1.The Body Shop Limonlu Lip balm.Benim için koku çok önemli hep söylemişimdir.Limon limon kokması çok hoşuma gidiyor.Tek sıkıntı bu tarz kapaklı ürünlerde,içinden almak zor oluyor.Bunu da fırça ile çözüyorum.Nemlendirmesi çok başarılı,rahatsız edici değil hissetmiyorsunuz bile dudağınızda.Fiyatı 5 TL civarıydı sanırım.
2.Oriflame Tender Care Cherry.Yine kokusu yüzünden aldığım bir ürün.Çok severek kullanıyorum.Muhteşem bir kokusu var.Vazelin yapısı var ama çok da koyu kıvamlı değil.Yine fırça sorunu bu üründe de var.Ancak kokuları için değer.Nemlendirme özelliği de gayet başarılı.Fiyatı sanırım 5 TL civarıydı.
3.Balmi Çilekli.Çilekli lip balmım olsaydı olmazdı biliyorsunuz çilek hastalığımı artık.Bu şirin küpü 9 TL olmasına rağmen dayanamayıp aldım.İyi ki almışım :) Kokusu muhteşem.Nemlendirmesi de gaye başarılı.
Ayrıca bir taşla 3 kuş durumu var.SPF 15 içeriyor,anahtarlık ucunda minik bir klips var ve kullanım kolaylığı var :) Bir tane daha almıştım o yedek açmadım henüz :) Watsonslardan bulabilirsiniz.Şirinlikleriyle size kendini belli eder zaten.
4.Ruby Kisses Pot O'miracle Lip Revitalizer.Daha önce bahsetmiştim.Uçuk savaşçım o benim :) Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
5.Nivea Fruity Shine.Sinemaya gitmeye çalışıyorduk eşimle.Dudaklarımın gerilmesi ve çantamda lip balm olmaması yüzünden dırdır ederken :) Eşimin benim için seçtiği şeftalili lip balm son günlerde hep benimle :) Nemlendirmesi ve hafif renk vermesi sebebiyle çok çok seviyorum.5 6 TL civarıydı sanırım.
6&7 Robyem Baykuşlu lipbalm.Birini ben aldım birini annem hediye etti.Baykuşlardan yıllarca uğursuz diye bahsedildi ancak son günlerde bu kırılmaya çalışılıyor.Böyle sevimli şekillerde önümüze çıkınca dayanamayıp alıyoruz :) 
Benim salonumda ve mutfağımda baykuş aksesuarlarım var.Bence çok sevimli hayvan aptalca bir inanış için Allah'ın yarattığı hayvanı uğursuz ilan etmek saçma.
Pardon lip balmdan bahsediyorduk di mi :) Ee itiraf etmeliyim bu minik baykuşların görüntüleri süper ancak dudakları yapış yapış bir his bırakıyor.Ama bu benim kullanmamam için engel değil.Yine de sürekli kullanıyorum.Çünkü nemlendirmesi de çok başarılı.Gratislerden bulabileceğiniz ürünlerin fiyatlarını maalesef hatırlamıyorum.
Şimdi ürünlerin kapaklarını açalım.
Yani benim için ürünlerin ambalajları çok önemli.Vee tabi ki kokuları önemli.Benim son dönemde en çok kullandığım lip balmlarım bunlar.Sizler hangi lip balmları kullanıyorsunuz.


Yorumlar