Estee Lauder Double Wear Zero-Smudge Liquid Eyeliner

Merhabalar,sıcak yaz günlerinde artık bizler için makyajda zorlaştı.Ben BB krem dahi kullanmıyorum kullanamıyorum pudra ve allık kullanıyorum sadece.Bir ara eyelinerları bile bırakmayı düşündüm de o kadar alışmışız ki eyelinerlara kullanmayınca makyaj tamamlanmıyor gibi geliyor.
Bugün farklı bir şey denedim.Eyelinerın kalıcılığını farklı bir şekilde denedim.
                                  
Estee Lauder Double Wear Zero-Smudge Liquid Eyeliner ı gördüğünüz gibi elime sürdüm ve tamamen kurumasını bekledim.24 saat boyunca ne hale geleceğini gözlemlemek adına silmedim.Bu 24 saat içinde duş aldım,2 dakika bulaşık yıkadım,el yıkama takıntım vardır kirlense de kirlenmese de elimi yıkarım sürekli tabiki en az 10 kere elimi yıkadım ve şimdi 24 saatin sonunda nasıl olduğuna bakalım.
                                   
                Sonuç ortada.Ürün gerçekten başarılı ancak tamamen kurumasını beklemek şart.
      
      
Fırçası yumuşak.Pratik kullanımıyla rahatlıkla ince ve kalın çizgi çekebilrsiniz.Verdiğim parayı haketsin akmasın diyorsanız kesinlikle tercih etmeniz gerek bir ürün.Fiyatı 92 TL civarındadır.Bol bakımlı günler dilerim.




Yorumlar