Evdeki Ürünleri Değerlendirme

Merhabalar,şimdi sizlerle ürünlerimizi nasıl değerlendirebileceğimizi paylaşacağım.
Herkesin evinde kullanmadığı ama öylece bekleyen fazlasıyla ürünü olduğuna eminim.Durdukça ya hava şartlarından ya da vadeleri bitiyor ve çöpe atıyoruz.Ben bu soruna çözüm buldum.

Mesela,su içmek için küçük su şişelerine su doldurup evde dahi olsam oda oda gezdiririm.Sonunda onu içer tekrar doldururum.Aslında bizim sorunumuz,ürünlerin gerektiği zaman eliminizin altında olmaması.

Ben bunun için farklı bir yöntem geliştirdim.Mesela Yüz temizleme jelim çok fazla ancak,her defasında ıslak cilde uygula,yıka üşeniyordum.Bunun için şampuanlarımın yanına koydum.Duş alırken yüz temizleme jelini de kullanıyorum ve stoklarımı eritmeye başladım.

El kremlerim çok fazla ayak kremlerimi bitirdim.Ayak için el kremlerimi kullanmaya başladım tabi biraz tatlı kokuyorlar ama olsun.Sonuçta amaç nemlendirmek olduğundan el kremlerim de bu işi gayet iyi başarıyor.

Fazla sabunlarımı kıyafetlerimin arasına koyuyorum.Dolabı her açtığımda mis gibi kokuyorlar.

Çantamda kolonya olur hep.Eee tabiki çanta boyu.Evde bitiremediğimiz kolonyaları bu küçük şişelere doldurup doldurup kullanıyorum.

Dudak kalemi renk renk almışım zamanında ama hiç kullanmaya alışkın olduğum bir ürün değildir.Dudak kalemlerini far ya da ruj olarak kullanıyorum.

Donan rimellerime zeytinyağı koyuyorum,kuruyan fırçalarını vazelin ile temizliyorum.

Ojelerim kuruyunca asetonlar seyreltiyorum.

Elimden geldiğince ziyan etmemeye çalışıyorum ürünlerimi.Sonuçta büyük heyecanla alıp kullanmak istiyoruz.Zamanla unutuluyorlar ama farklı şekilde değerlendirip çöpe gitmesinden iyidir.
Şimdilik ipuçlarım bu kadar sonraki yazılarımda görüşmek üzere :) 

Yorumlar