Kumsalda Yanımda Olmazsa Olmazlar

Merhabalar,sıra geldi güneş bakım ürünlerine..Daha doğrusu kumsalda uzanıp güneşlenirken yanımda hangi ürünler var.Daha yakından incelemeye başlayalım.
The Body Shop Çilekli Vücut Spreyi.Onsuz asla :) Çok çok seviyorum.Hem serinletmesini hem kokusunu.Tabiki benimle.
Gratis Baykuşlu El Kremi.Ambalaj harika sırf ambalaj için aldım.Ancak içindeki krem berbat,elime uyguladıktan sonra resmen sabun gibi eridi ve parçalandı.Ama ben içindeki kremi atıp Vanilyalı el kremimi koyacağım.
Hawaiian Tropical Tanning Oil Henüz denemedim.Annem severek kullanıyor.Bu sebeple bende şans vermeye karar verdim.Hoş bir kokusu var ama bakalım benim istediğim bronzluğu yakalamama yardımcı olabilecek mi ?
İ Love ... Lipgloss aaa onsuz olur mu :) Dudaklarımı güneş ışınlarından korumalıyım.Hemde kokusuyla beni mutlu etmeli :)
Yves Rocher Bronzlaştırma etkisi güzel ancak yine de kızardım.Hafif oluşan bronzluk hoşuma gitti.Umarım kalıcı bir bronzluk olur da tüm tatillerimde benimle olur.
Plaj ürünlerimde bunlardı tabiki devamı var bitmedi :)
Daha düğüne gideceğim Düğün makyajım vaar :)
Şimdilik hoşçakalın.

Yorumlar