Limon Mucizesi :)

Merhabalar,biraz konu dışı olacak ama limon ile son dönemlerde yaşadığım mucizeden bahsedeceğim sizlere.
İlk olarak zayıflatma üzerine etkisinden bahsedeceğim.
Eşim ile zayıflamaya çalışıyoruz ve türlü şeyler denedik sonuç aldığımız tek şey limon :)
Kitap dili ile yazmak istemiyorum.Herkes az çok etkilerini bilir limonun.Bizim gördüğümüz etkilerden bahsedeceğim sizlere.
Limonu nasıl kullandık ? 
Sabahları aç karnına limonu sıktık ve ılık suyla karıştırıp bir su bardağı içtik.
Limonun bize etkileri ne oldu ? 
Eşim 1 ayda 10 kilo verdi tabi ki yanında diyet uyguladık altta da o diyeti açıklayacağım.
Tansiyonu zaman zaman yükselir,rahatsız olurdu.Limon içmeye başladıktan sonra kesinlikle tansiyon ilacını bıraktık.Ve tansiyonla ilgili bir sıkıntımız kalmadı.
Gün boyu bol su içmemize sebep oldu.
Benim ağız içimde oluşan yaralar limon sayesinde çabucak geçti :) 
Şişkinliği gideriyor,ödem atmaya yardımcı oluyor.

Tarçın limon maskemi okumayan yoktur.Sivilceler karşısında duramaz.
1 kaşık toz tarçınla yeni kesilmiş limonu karıştırıp yüzümüze sürüp kurumasını bekleyip,yıkıyoruz.
Bakın uyarıyorum çok can yakıyor,ben her yaptığımda gözümden yaş geliyor.
Ama sivilcelerinizi yok ettiğini gördüğünüzde bu acıya katlanabiliyorsunuz.
Eee sabahları limonu sıktıktan sonra tırnaklarımı limon ile ovuyorum tırnaklarım güçlendi sayesinde.
Yani bizim gördüğümüz etkiler bunlar .

Eşimin uyguladığı diyet ;
Sabah
Aç karnına limonlu ılık su 
1 adet tost 
1 bardak süt

Öğle
Sebze yemeği
Salata
(ekmek yok )

Akşam 
Etli yemek
Salata
(ekmek yok)

Not:Gün içinde yaklaşık 4 5 litre su içti.
Kola,meyve suyu,patates kızartması,hamburger vs türü hiçbir şey tüketmedi.
Hafta 1 gün çok kaçırmamak şartıyla ödül günü vardı.
Spora yeni başladık bu ay daha fazla kilo vermesini bekliyorum.
Ancak diyet artı spor kilolarla vedalaşmak için harika bir yöntemdir.
Şimdilik hoşçakalın yeni sırlarla sizlerle olacağım.






Yorumlar