Loreal True Match Fondöten

Merhabalar,dün biraz tembellik yaptım ve yazmaya üşendiğimden bu yazım bugüne kaldı.
Hergün fondöten kullanmayalı çok oldu.Çok uzun yıllar hergün kullansam da son dönemlerde sadece pudra kullanıyorum.Sadece özel günlerde,yemeklerde fondöten kullanıyorum.Hafif yapılı bir fondöten arıyordum ki Loreal True Match Fondötenle karşılaştım.Bir çok blogda şikayetler okusam da ben memnun kaldım.Hatta çok sevdim diyebilirim.
Bendeki rengi Vanilla Rose /Rosy Vanilla  fazla beyaz tenli olunca ancak açık renkler kurtarıcım oluyor.Baz ile birlikte kullandım ve cildimi kağıt gibi yaptı.Tüm kusurları kapattı en çok da bu yönünü sevdim.
Herkes cildinde kurutma yaptığını yazmış ancak belki de benim cildim çok yağlı olduğu içindir ki kurutma yapmadı.
Baz ile birlikte kullandığımda yaklaşık 8 9 saat cildimdeydi.
Pompalı şişe de olmasını sevmedim.Çünkü az bir miktar gerekli olsa da fazla geliyor.
Bende herhangi bir sivilcelenme veya kurutma yapmadı.
Dediğim gibi her gün kullanmıyorum sadece özel günler ve yemeklerde kullanıyorum.
En sevdiğim yönü ise pudramsı duruşu,herkes pudramın güzel olduğunu söyledi kullandığım günlerde oysa pudra değil fondöten kullanmıştım.
Gayet doğal duruyor.Ben çok sevdim.
30 ml olan ürünün fiyatı 44 TL civarıdır.
Bol bakımlı günler dilerim.



Yorumlar