Maybelline Up İn Smoke

Merhabalar,şimdi Maybelline Up İn Smoke Kitinden bahsedeceğim.
Bu şekilde bir ambalajı var.İçerisindekilerin zarar görmesini engelleyecek şekilde sert.Ki benimle tüm seyahatlerimde gelebiliyor.
Açıldığında karşımıza kocaman aynasıyla bu minik set çıkıyor.Aynanın büyük olması güzel.Küçüçük aynalarda makyaj yapmamızı bekleyen setleri sevmiyorum.


İçerisinde göz kalemi,parlatıcı,göz farı,aplikatör,sünger,allık ve allık fırçası var.Özellikle parlatıcısını çok seviyorum.Aydınlatıcısı uygulamada başarılı.Ancak ben bu kadar açık tonda allık kullanmayı sevmiyorum.Allık beyaz tenli olmama rağmen yoğun uygulamadan sonra renk elde edebildim.
2 tane mat,1 tane astar olarak veya aydınlatıcı olarak kullanabileceğiniz far ve 1 tane de simli siyah far var.Renkler uygulandığında bu şekilde.Aslında kalıcılıkları başarılı ama ben daha da arttırmak için far bazı kullanıyorum.Gece göz makyajı için harika bir set.Watsons tan bulabileceğiniz ürünün fiyatı 39 TL civarıydı.Ben alalı çok olduğu için net fiyat hatırlamıyorum.
Şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar