Rimmel Kate Moss Rujlarım

Merhabalar,Kate Moss Rujlarımdan bahsetmek istiyorum sizlere.Eminim herkesin en az 1 tane Kate Moss Rujunuz vardır.Benim favorilerim bunlar..
Mat Rujları çok severim.Bu rujlar tam bana göre.Günlük hayatta sürekli kullandığım rujlarım.Ambalajları da Kate in imzası var.
Testerlarına dahi bakmadan güvenle alabiliyorum.Çünkü altlarındaki renklerle birebir aynı..
Renklere daha yakından baktığımızda birebir aynı olduklarını göreceksiniz.
Kırmızı ambalajlılar daha mat seri.Mat rujları çok seviyorum ancak dudak kusurlarını belli etmeleri dezavantajı,siyah ambalajlıların yapısı biraz daha yumuşak renk daha iyi gösteriyor kendisini.
Ama mat olsun olmasın şahsen benim için farketmiyor Kate Moss Rujları günlük kullanım için tercih ettiğim ürünlerim.
Watsons'tan bulabileceğiniz ürünümüzün fiyatı 13 TL civarındadır.
Bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar