Saç Bakım Rutinim

Merhabalar,şu sıralar saçlarım yıpranmış ve parlaklığını yitirmiş olduğundan ağır bakım uyguluyorum saçlarıma.
Saç bakım rutinimi sizlerle paylaşmak istedim.Belki bir yerlerde hata yapıyorumdur yorumlarınızı bekliyorum.
İlk olarak saçlarım her ay düzenli olarak kestiriyorum nefes alması çok önemli yoksa yaptığımız bakımın hiç bir önemi kalmıyor maalesef.
Duş öncesi bu harika saç bakım yağını kullanıyorum.Duş öncesi 10 dakika sıcak ıslak havluyla saçımda bekletiyorum.İçerisinde Babassu yağı,Güney Amerika Fındık Yağı ve Organik Jojoba yağı bulunuyor.
Mis gibi kokuyor.Duştan sonra bile kokusunu hissedebiliyorum.
Fiyatı 21.90 TL Yves Rocher Yıpranmış Saçlar Onarıcı Saç Yağı

Duşta bu saç bakım maskesini kullanıyorum.Hatta etkisini denemek için duş sonrası saç bakım yağlarımı kullanmadım.Ve sonuç harikaydı tek başına bile saçımı yumuşattı,onardı.Eski güzel dalgalarıma kavuştum.
Biterse tekrar alacağım harika bir ürün.
Fiyatı 21.90 TL Yves Rocher Yıpranmış Saçlar İçin Onarıcı Saç Bakım Maskesi 
Duştan sonra tabi ki Elseve Loreal mucizevi saç bakım yağı :) 
Daha önce bahsetmiştim yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Eee saç bakım yağından sonra bu muhteşem serumu kullanıyorum.Saçlarım sayesinde daha canlı,daha parlak.3 4 kere damlalıkla uyguluyorum.Fiyat ise 128 TL.
Son olarak da sürekli şampuan değiştiriyorum net bir marka veremeyeceğim.En son Dove kullandım.Hangi marka kullanırsam kullanayım hepsine 8 10 damla Çam Terebentin yağı damlatarak kullanıyorum.Kokusunu herkes sevmeyebilir ama saç dökülmesini azaltması ve yeni minik saçlara merhaba demek hoşuma gidiyor.
Eee Ege bölgesinde yaşadım yıllarca hala ailelerimiz oradalar.Ege deyince tabi ki Zeytinyağının hasını biliriz.
Zeytinyağı ile saçlarımı beslemeyi de ihmal etmiyorum.Ayda 1 ya da 2 kere zeytinyağını saçıma uygulayıp bekliyorum.Sonrasında duş alıyorum ve aynı bakımları tekrarlıyorum.
Saçlar bir bayanın en iyi aksesuarıdır.Bakımı da çok önemlidir lütfen saç bakımlarınızı aksatmayın yaşlandığımızda üzülmeyelim saçlarımız için.
Şimdilik hoşçakalın :) 


Yorumlar