Selin Işıltılı Vücut Spreyi

Merhabalar,son zamanlarda düğün için araştırmalar yaparken tatlı tatlı kokulu,ışıltılı vücut spreyi ile karşılaştım.Benim gibi sevebileceğinizi düşündüğüm bir ürün olduğu için sizlerle paylaşmak istedim.
Özel Koleksiyondan Selin Gümüş Işıltılı Vücut Spreyi gerçekten bir harika.Sıvı ama krem kıvamında,içerisinde minik simler var.Simler ışık altında pırıl pırıl parlıyor.Ve kesinlikle kolaylıkla çıkmıyor,bulaşma yapmıyor.
Uygulamadan önce,

                                                               Uygulamadan sonraki hali.

Tabii fotoğrafta çok net çıkmamış ama baya belirgin o minik simler.Özel günler,hatta davetlerde kullanılabilir.Ben düğünde kullanmayı düşünüyorum.Zaten bu tarz bir ürün arıyordum ve Migros'ta gezerken gözüme ilişti hemen attım sepete :)
Pembe Greyfurt ve Narlı yalnız ağırlıklı olarak greyfurt kokusunu hissediyorsunuz.Ayrıca serinletici özelliği de var.Soğuk bir yapısı var yani cildinize uyguladığınızda hafif bir serinlik hissediyorsunuz.
Simi ne kadar çok istersen o kadar uygularsınız.Ben 2 pompa kullandım elimin üzerine.
Ürün 100 ml 12 ay kapak ömrü var.Fiyatı sanırım 10 TL civarındaydı.
Benim gibi simli ürünleri sevenlere şiddetle tavsiye ederim.
Şimdilik hoşçakalın.

Yorumlar