The Balm Allıklarım

Merhabalar,artık günde 2 yazı paylaşmaya çalışıyorum.Beni unutmayın diye :)
Neyse The Balm zaman zaman indirime girdiğinden bende her indirimde 1 allık alıyorum tabi :)
Ama alınmayacak gibi değiller.Renkleri,ambalajları beni benden alıyor resmen :)
Bendeki allıkları şimdilik bunlar.Farklı tonlarını da buldukça alıyorum.Renkleri gerçekten çok hoş ve kalıcılıkları tatmin edici.
Mürdüm tonu,bakmayın açık çıktığına fotoğrafta.Işık etkilemiş sanırım.
Nadir kullanıyorum koyu renk olduğundan.
Çilek rengi olurda ben almaz mıyım :)
En sevdiğim tabiki çilek :)
Günlük kullanıma uygun,tatlı bir renk :)
Bildiğimiz şeker pembe gibi duruyor uygulandığında.

The Balm allıkların pigmentasyonları fazla olduğundan dikkatli uygulamak lazım.
Ambalajlarından çok söz ediyorum biliyorum ama sırf ambalaj için alınabilirler.
Ayrıca küçük olmaları ve aynalı olmaları tam çantalık :)
Gratis önünde The Balm ürünlerini almak için kuyruk beklediğim dahi oluyor.
Farklı tonlarını buldukça aldıkça tekrar sizlerle paylaşacağım.






Yorumlar