The Body Shop Serinletici Ayak Spreyi

Son günlerde çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim sizlere.The Body Shop Naneli Serinletici Ayak spreyi.
Hem yorgun ayaklarımı dinlendirmek,serinletmek için kullanıyorum.Hemde aşağıda gördüğünüz Watsons ayak spa masaj aletini kullanırken sıcak suyun içine koyuyorum.Hem güzel kokuyor hemde naneli etkisini seviyorum.
Belirli miktarda alışverişte indirimle alabiliyorduk.Dayanamadım aldım.Aman Allah'ım iyi ki almışım :) Harika bir şey eşim ve severek kullanıyoruz.Çok yorgun olduğumuzda sıcak su ve naneli ayak spreyi tüm yorgunluğu söküp alıyor.Bir yandan da masaj yaptığı için bizim vazgeçilmezimiz :) 
Watsons Ayak Spa masaj aleti 49 TL civarıydı.
The Body Shop Naneli Serinletici ayak spreyi 19 TL civarıydı.
Bugünlük yazılarımın sonuna geldik yarın görüşmek üzere :) 
Bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar