Tırnaklarımı Nasıl Kurtardım ?

Merhabalar,bugün sizlere yıllardır uzamayan,sürekli kırılan,kat kat soyulan tırnaklarımı nasıl kurtardığımı anlatacağım.Önce geçmişteki tırnaklarıma göz atalım.
Beni yakından tanıyanlar bilir her fotoğrafımda tırnaklarım vardı eskiden.O yüzden eski halini bulma sıkıntısı yaşamadım.Fotoğraf çekmeyi çok severim.Tırnaklarıma olan aşkım zaten dillere destan :) Ee fotoğraf çekme aşkım ve tırnak aşkı birleşince ortaya böyle fotoğraflar çıktı.
Kesinlikle takma değil kendi tırnaklarım.Bir zamanlar böyle güzel uzuyorlardı.Ama bir dönem yaşadığım stres ve iş hayatımın yoğunluğu sebebiyle tırnaklarım bana veda etmişti.
Düşünün o kadar zaman geçmiş ki uzun tırnakla dokunmatik telefon kullanmayı unutmuştum.Ki şu fotoğraf 2010 tarihli.
O günlerden kalma en sevdiğim fotoğraf.Öyle ki manikür yapan nazar boncuğu çizer ellerimin fotoğrafını çekerdi.
Tırnaklarımın kötü dönemlerinden kalma bir fotoğrafa bakalım.
Gördüğünüz gibi gayet kısa.Asla uzamaz,sürekli ya kat kat açılır ya da kırılırdı.
Sonra buna bir çekidüzen vermem gerektiğini hissettim.Bir sürü ürün denedim.Ya işe yaramadı ya da kullanmayı bıraktığımda eski haline döndü.Ama sonunda bir mucize keşfettim.
Limon :) 
Daha önce zayıflamaya etkisinden bahsettiğim yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Önce tırnaklarımı ojesiz bıraktım haftalarca.Her limon kestiğimde de tırnaklarımı limonla ovdum.
Bazen de bu şekilde 10 dakika beklettim.Tırnak sararmalarımın önüne geçtim.Tırnak sertleştirmeye yardımcı oldu.
Eee tek başına limon çözüm değildir tabi ki.Son dönemlerde elimden düşmeyen bir ürün var.Daha önce bahsetmiştim yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Mavala tırnak sertleştirici.Çok severek kullanıyorum.Çok başarılı ve etkili bir ürün.
Tırnaklarımı kurtarmanın en büyük yardımcısı Mavala oldu.
Tırnak etleri de tırnak gelişiminde çok önemli bir nokta.Düzenli manikür yaptım.Bunun için Sally Hansen in  instant cuticle remover kullandım.15 saniye manikür kolaylığı vaad ediyor ki gayet başarılı.
Ve son olarak tabi ki Yves Rocher :) 
Tırnak sertleştirici olarak da kullandım.Manikür yaparken tırnak etlerim içinde kullandım. Sonuç olarak gerçekten etkili bir ürün.
Tırnaklarımın son durumu :) Çok mutluyum rengarenk tırnak günlerime kaldığım yerden devam edebilirim.


Yorumlar