Yves Rocher Hydra Vegetal Nemlendirici

Merhabalar,korkunç diş ağrıları çekiyorum.Öyle ki sanki beynimin sağ tarafına baskı yapıyor.Bugün diş tamiratım için doktorda olacağım ama sizleri bensiz bırakmayayım dedim :) Hemen başlayayım o zaman değil mi :) 
Benim en sevdiğim nemlendiricim :) Şunun şirinliğine bakar mısınız?Sanki bir daha bulamayacakmışım gibi biterse üzüleceğim bir ürün.
Kuru ciltlerin serisi aslında ancak ben yağlı cilt yapısına sahip olduğum için jel formda olanı tercih ettim.Nivea nın cildime verdiği zararı onardıktan sonra nemlendirici kullanmaya başladım.Ve iyi ki bu ürünü kullanmışım ki sıcaklarda bir daha ağır bir krem kullanmam.Cildimdeki sivilcelenmeyi zor durdurdum.


Gördüğünüz gibi jel formda.Uyguladığınızda cildinizde tabaka oluşturmuyor.Aksine cildinizin nefes aldığını hissediyorsunuz.Mis gibi ferahlık kokusu da ekstrası.Gün içinde ihtiyaç duyarsam ya da geceleri kullanıyorum.
50 ml olan ürünü rahat 1 sene kullanabilirsiniz.Çok az bir miktar bile uygulama için yeterli.
İçerisinde Organik Hamamelis (Sihirli Ceviz) Suyu bulunuyor.
24 saat nemlendirmeden bahsediyor.Gerçekten 24 saat cildim nemsiz kalmıyor.Uygulamadan sonra cildimde ferahlama oluyor ve anında canlı bir cilde sahip oluyorum.
Herhangi bir sivilcelenme gözlemlemedim.
Ürünün fiyatı 37.90 TL dir.Şimdilik hoşçakalın.

Yorumlar