Yves Rocher Karın Ve Kalça Sıkılaştırıcı Jel

Merhabalar,sık sık kilo alıp veriyorum şu son dönemlerde.Geçirdiğim sağlık problemleri ve tedaviler yüzünden olsa da şu an düğün ertesi kilo verme çabalarındayım ve bana yardımcı süper bir ürün var.
Kafein ile yağ depolanmasını engelleyici etkisi,Lotus ile yağ eritici etkisi,Asya Sentellası Özü ile sıkılaştırıcı etki olduğundan bahsediyor internet sitesinde.
Ben çok düzenli kullanamadım.Sabah akşam masaj yaparak sorunlu bölgelere uygulanıyor.Ancak ben sadece akşamları uygulamama rağmen karnımda ciddi,gözle görülür bir incelme sağladım.
Ürünün fiyatı ise şu asn 89.90 TL.Ben indirim dönemlerinde alıp yedekliyorum.Karın ve ve kalçanızdan yana sıkıntılıysanız.İşe yaramaz ürünlere gereksiz para vereceğinize işe yarayan bu ürünü tercih edebilirsiniz.Çünkü bende bu ürünle tanışana kadar bir sürü ürün denedim ve artık bundan başka ürün almıyorum sıkılaştırıcı olarak.

Şu an 2. kutum ve yine bitmek üzere.Kokusunu çok seviyorum.İçerisinde yeşil kahve var hani şu son dönemler çok ünlü olan yeşil kahve.

Aklıma gelmişken yeşil kahve arayanlara küçük bir not:ben buldum 2 ay kadar kullandım işe yaramıyor.En azından zayıflatmıyor tek etkisi sabahları özellikle uykusuzluğa birebir.Yani sabah uyandınız kendinizi uykusuz hissediyorsunuz bir fincan yeşil kahve bütün gün sizi uyanık tutacaktır.Enerjik olmanızı sağlayacaktır.Ancak kilo konusuna gelince şahsen ben 1 gram vermedim :) 
Şimdilik hoşçakalın..

Yorumlar